Arkadaşlar emziriyordum hem bebeğim için hem benim için çok zor oluyor .Sağlık problemi için hastaneye gittim yarın çıkıcam kızımı emziremedim o sırada psikolojik bir travma olmuşmudur aniden sütten kesmek travmaya neden oluyormuş eve dönünce yavaş yavaş kessem o etkiyi kaldırabilir mıyım hemde ben yokum yanında destek olmak için ağlıyormuş sürekli😭😭