Arkadaşlar saçlarım çok kötü durumda. Bebeğim bir yaşına geldi. Adeta saçlarım kopmuş. Koptular mi yeni mi çıkıyorlar anlayamıyorum. Bebek saçı dedigimiz saçlar dolu on tarafım. Hatta ayirinca kahkül kestirmisim gibi duruyor o kadar fazlalar. Saçımı toplayamiyorum çünkü hemen firliyorlar ve boynuz gibi havada dikeliyorlar. Ne oldu saçlarıma. Naskl duzelecek :(