Seda0651 yani bir doktora veya saglik ocagina mi sorsaniz? Yenidoganin bir rahatsizlik yok her seyi yolundaysa uyumamasinin birkac nedeni var bu 2×2=4 hepimiz yasadik. Eger bu secenekler soru isaretinizi gidermiyorsa en iyisi doktora goturmek.
1) gaz
2) aclik
3) kaka sorunu kabizlik
4) anne kokusu istegi / dunyaya adaptasyonda zorlanma
5) 2 ay atagina erken girmis olabilir kac gunluk dediniz hatirlamiyorum ama
Cok nadiren corabin lastiginin sıkması, sırtına saç/kıl kaçmasi gibi sebepler olabilir. Ama hepimiz uykusuz gunler geceler gecirdik bebek bu oluyor oyle