Momandbabyy Ben bebeğimi hiçbir tarafa daha fazla yatırmadım. Hep yüz üstü yattı. Ona rağmen sağ tarafa doğru duruyordu hep 4,5 aylığa kadar. Sonra geçti. Benim doktorum bunun boynunu tam tutma gücüne erişmesinde geçeceğini söylemişti. Bence bir tarafa yatırmanız ile alakalı değil merak etmeyin. Güçlendiğin de düzelecek. 🙏🏻