Anneler bebeğim üç aylık. Hem mama hem anne sütü ile besleniyor. Ama son bir haftadadır mamayı içirirken yarısında ağlıyor ve biberonu emmiyor. Tamamnı asla bitirmiyor. Mamadan sonra memeyi veriyorum emiyor onda bir sıkıntı yok. Meme istediği için mi ağlıyor acaba. Böyle bir şeyle karşılaşan oldu mu? Geçici durum mudur? Çalışmaya başlayacağım bu durum düşündürmeye başladı.