Ayminaa 2 ay 7 günlük bebeğim var burun akıntısı ve hafif öksürük var çay kaşığı kadar kullanılır mi bilen var mi
ipekk05 Ayminaa benimde bebeğim 4 aylık grip oldu öksürüğüde var ben çay kaşığı ile veriyorum iyi geliyo
Zeylull Ayminaa 8 aylık kızım var. Malesef gittiğim her doktor aferin şurup vermemi söyledi. Genelde calpol öneriyorlar. Birde gittiğim bir doktor bitkisel bir şurup önermişti. Ama aferini kesinlikle kullanma diye kızdı baya
Zeylull Ayminaa bu arada bana önerdiği ilaç infantum cold. Bunu gönül rahatlığıyla kullanabilirskn demişti bitkisel olduğu için
Zeylull Ayminaa normalde 2 yaş öncesine yasak dedi. Hatta ben 5 yaş öncesine önermiyorum diye de ekledi
Aozlemb Ayminaa dolven verdi doktorum biz onunla atlattık 3 aylık bebeğim dolvenim içeriğini araştır soğuk algınlığı grip ve enfeksiyon için çok iyi