Moms12 evet annemler de böyle düşünerek söylediler soğuk oluyo üşür çocuk falan diye ama zaten izmirde yaşıyoruz en soğuğu yağmur burada. O yüzden bu avantajı kullanmak istiyorum. Biraz erken sanırım. Hâlâ geceleri bezi dolu kalkıyo, kakasını yaparken söylüyo ama tuvalete gitmek istemiyo, çişini yaptığının artık farkında hissediyo. Ama tuvalete gitmek mesele. Lazımlığı var, klozet adaptörü var oturmak istemiyo ama oturursa da yapıyo 😃