Funda80 Ya ne gerek var. Bunlar hep başkaları görsün isteği. Sonra aman nazar değdi. Ben çocukların fotolarının sosyal medyada kullanılmasına çok karşıyım. Siz görün, siz onun anlarıyla, güzelliğiyle, tatlılığıyla mutlu olun. Başkaları görmesin. Sosyal medyayı sadece alışveriş için kullanıyorum ben. Ortalık zaten kötü. Pedofoli dolu