Cağnımmmm anneler selam,
Ana olmak ne zormuş. Doğduğundan beri yok emmiyo, yok sarılık derken bugün de acayip bir burun tıkanıklığımız var. Ne rahat uyuyabiliyo ne rahat emebiliyo. İcim gidiyo. Serum fizyolojik yapiyorum ama yok. Cok da hapsiriyor. Bi el atinn yavrum rahatlasin 😭