bebeğim 8 aylık kakası en basından beri hep cıvıktı hala da oyle 5 aylıkken bıraktı anne sutunu suan mama kullanıyoruz aptamil denedık sma denedık bebelac denedık bebelac gold da kaldık en son. (hepsınde de cıvıktı) cıvık oldugu ıcınde de genelde bezden tasıyor ta enseye kadar her gun aynı seyı yasıyorum. bu durumda olan var mı? kakasının boyle olması normal mi acaba (cevremde cıvık olmaması gerekır dıyenler olduda) bir problem olabılır mı?