Nurbahars 6 aylık bebeğim ve ben covid olduk. Emziriyordum fakat ilaçlara başlamam gerekti bir hafta bebeğimi emzirmemem gerekiyormuş başına böyle bişey gelen var mı ? Nolur yardım edin bebeğim emmeyi unutur mu ????
Hatcik Nurbahars ben ilaçları kullanmadim canim emzirdim kızım küçüktü benm 3 aylıkken olduk . Kızım zaten mene bırakmaya meilliydi riske giremedim biraz ağır geçti ama bunada şükür
Aysederindemirbas Ben ve 2 aylık kızım covidiz sağlık bakanlığından emzirdiğim için ilaç yollamadılar bile bence emzirmelisiniz , Allah bir şekil yardım ediyor