Merhaba kızlar 16 aylık bebeğim var şu anda bir aylık hamileyim tekrar .bu ikinci hamileliğim olacak ilk gebeliğimde Bir dişim bildiğiniz döküldü ve ,bir Üstü bacağımın kalçaya yapışık olan kısmı (basen mi deniliyor).artık orası çok kötü şiddetli ağırıyordu sakat gibi yürüyordum resmen. şimdi korkuyorum tekrar aynı şeyleri yaşamayı .acaba doktora gittiğimde bunları söylesem mi ?ya da doktor der mi ki o anki hamileliğini bilemiyorum .çünkü o zaman hamile iken hiç doktorlara söylememiştim hani aklıma gelmemişti söylemek.