Ayse_213 Kizlar yeni doğum yaptım 15 günlük goguslerinde şişlik hissettim annem masaj yapmamı söyledi masaj yaparken süt geldiğini fark ettim internette masaj yapılmaması önerilmiyor sizlerin başına geldi mi ne yaptınız bu durumda ?
e1if Ayse_213 ilk doğduğunda bizde de vardı şişlik dr ellemeyin dokunmayın yoksa iltihap olur demişti sonra kendiliğinden geçti
OzlemDefne_ Ayse_213 sakın ellemeyin. Anneden geçen hormonlardan kaynaklı cogu kız bebekte oluyor benim kızımda da vardı gecti. Lütfen anneniz dahi olsa doktora danışmadan bebeğinize bir sey uygulamayın. Allah korusun en ufak hata neye yol açar. Enfeksiyon olmaz inşallah
Canss3535 Ayse_213 masaj yapamamamiz gerektiğini söyledi sağlık ocağında hemşire gayet normal kendiliğinden geçer dedi gecti de keşke yapmasaydınız