Birbebekkkbircicek Bebeğim 3750 dpgdu 3550 ye indi kilosu bu ay 300 gram almış redliydi aşırı hala öyle bakmalıyım normal mi böyle benım gibi olan var mı
ipekk05 Birbebekkkbircicek 4. ayda bizimkide 400 gram almış moralim çok bozuldu her ay 800 gram falan alırdı ama 4. aydan sonra artk az alıyolarmış
3MelekAnnesi3 Birbebekkkbircicek bizde de meme reddi vardı 3 aylıkken 300 almıstı mama basladık sonra tamamen meme bıraktı
Ayssss1 Birbebekkkbircicek doktorunuz birşey önerdi mi acaba benim bebeğimde 2900 doğdu taburcu olurken 1800 dü ilk ay 2 kilo aldı 2. Ay 1 kilo 3. Ay 400 gr almıştı doktorumuz birşey önermedi normal gördü ondan soruyorum yarın 4. Ay kontrolüne gidicez çok merak ediyorum sanki hiç bir fark yok üstelik her gören zayıf diyor 😞
balbocegiiii Benim kızım da 600 gr almış sütüm de azaldı. Bir de kayınvalidem sürekli çocuk aç mama ver diye üstüme geliyor. Doktor şu an için mamaya gerek yok dedi. Çok üzülüyorum ama 😭
Birbebekkkbircicek Ayssss1 doktor 400 e normal neden dedi benım ki de dedi ama bazıları değil diyor anlamıyorum
Aalya Birbebekkkbircicek benm kızımda 4.Aydan sonra 300 400 Gr aldı meme reddi vardı bez sayısı iyi diye mama vermedim ama sımdı pişmanım 🥲aç mı kaldı dıye üzülüyorum
asell03 Birbebekkkbircicek tabii 1hafta içinde kilo alımı iyiydi mamayı geçen ay denedim oda kontrole erken gitmişim haliyle kilo alımı aZ oldu süt alerjisi olduğu içinde alerji maması verdim az kilo aldı diye kabul etmedi yemedi bende son çare sık sık emzirdim öyle devam ediyorum bakalım haftaya kontrol var bakalım ne kadar olduk 6aya girdik
Ayssss1 Birbebekkkbircicek valla bende anlamadım zaten 3. Ayda da 3 defa meme reddi yaptı günde normalde 1 defa mama veriyorken meme reddi süresinde daha çok verdim mecburen bakalım suan yine emmeye başladı ama kaç kilo aldı bilmiyorum