Neko civa zehirlenmesine yol açabiliyor o yüzden hamileyken yemeyin diyorlar, süte de geçiyordur muhtemel o yüzden birçok kişi yiyip yememekte kararsız kalıyor🤯 geçmiş olsun iyi atlatmışsınız, gebeyken bana cok canın cekerse bır ıkı taneden faZla yeme demişlerdi. Sizin miktar fazlaymıs ama az da yenmiyor bu meret