Tubiiik Kızlar kızımın beni tedirgin eden bir durumu var anlam veremiyorum elleri sürekli hareket halinde elimizle deli işareti yaparız ya o şekilde yapıyor sürekli böyle olan var mı nedendir acaba çok huzursuzum bu konuyla ilgili😞
Hayatkisa1126 Tubiiik evlerini tanıyor canim kızımda uyukuya dalerken ellerine bakıp oynayıp dalardi ne güzel gunlerdi o keşke hala öyle uykuya dalsa desteksiz
zeyzey14 Tubiiik bende büyüknsandın benim oğlumda sevindiğinde yapar mesela küçükkkende yapardı 1 yaşında şimdi ayakları elleri sevinince öyle ypıyor çok gülerim ben o hallerinie ☺️☺️
crazymommy2021 Merhaba, lütfen kalbinizi ferah tutun öncelikle kötüyü çağırmayın inşallah.. Ben 5 ayın hareketlerine anlam yüklemek için çok erken olduğunu düșünüyorum🤲🏻🌷
Tubiiik Cevabınız için çok teşekkür ederim internette biraz araştırınca bir sürü olumsuz şey çıkıyor aşırı huzursuzum uykularım kaçıyor nerdeyse aynı durumda olan birileri vardır belki diye düşündüm
Tubiiik İşin kötü tarafı kendim psikolojik danışmanım yani gelişim aşamaları da alanım aslında, başkasının çocuğu olsa belki temkinli olup Farklı yaklaşıcam ama kendi çocuğum olunca kesinlikle bölümüm de bilgilerim de silinip gidiyor aklımdan :(
sincapinannesi Tubiiik benim kızım da 5 aylık son zamanlarda yapıyor çünkü ellerini keşfediyor inceliyor keyifle benim de çok hoşuma gidiyor 😊 alanı olunca insan çok şey bilince her şeyi kontrol etmek istiyor bence sakin olun ☺️
sessizciglik Tubiiik 5 aylığiz benimkide öyle herşeyden sicriyo korkuyo doktor bazi değerleri düşük olabilir dedi kan tahlili yapin dedi
Tubiiik haklısınız bazen bilmemek çok daha iyi inanın ki bunu çok iyi anladım bu süreçte :( yarın bunun için doktora götüreceğim o derece yani
sincapinannesi Tubiiik ay lütfen siz rahatlayın stresiniz çocuğa da geçmesin.. benim kardeşim de psikoloji son sınıf o da hep kızımın hareketlerinden birşey çıkarmaya çalışıyor ben onu sakinleştiriyorum 😅 mesleki deformasyon bence
Alpbeybi Tubiiik benimki de yapıyor bana normal geldi. Ellerini kullanmayı öğreniyor bence. Özellikle uykuya dalarken çok yapıyor
Umaybebek Tubiiik gayet normal kızım 9 aylık hala elleriyle oynar unutmayın ki bebeklerin ilk oyuncağı elleri sıkmayın canınızı bedenini keşfediyor