Siyahii Ariel bile kullandım ama istediğim gibi sonuç alamadım. Sizce en güzel beyazlatan hangi deterjan? Sıvı tercihim ama tozda olur çok güzel dediğiniz.
Hayatkisa1126 Oglummmmm Siyahii Eşimin iş yeri veriyor bize ABC çok memnunum birde çamaşır suyu veriyor elbiseler için hiç çamaşır suyunu kullanmama gerek kalmıyor güzel temizliyor birde eşimin üstü kakao oluyor ful beyaz giyorlar kar gibi çıkıyor sıcakta yıkıyorum birde ben
espiri Siyahii omo beyazlar için toz deterjan kullanıyorum birde içine mintax sodamatik katıyorum mis gibi bide 60 derecede ekstra durulama yapıyorum iyice arınsın diye🤌
Tatlican Siyahii 60ta birara eşim baska almistı cok mat oluyordu renkleri ariel beyazlar icin olanını begeniyorum burada heryerde yok ama küçük bir bakkalda bulduk
Siyahii tosbikannesiii sıvı mı canım omoyuda denemek isterim de güvenemiyodum. Hangisini kullanıyosun
Zynparas Ben omo beyazlılar icin kullaniyorum icindeki ölcekler 1 ölçek koyuyorum 90 derecede 1saat 50 dkka yıkıyor herseyimden memnunum atlet iç camasiri havlu vs gibi
Kbr91 Ben farmasinin oxi diye bı leke çıkarıcısi var mükemmel yapıyor bütün lekeler cikiyor onu kullanıyorum.