Merhaba, sevgili anneler. Bebegim 10 günlük. Her defasında yikayip bezini değiştirdiğimde müslinin uzerinde cok az kaka kacirdigini goruyorum. Hastanedeyken hemsire bebegin gazi var diye bagirsagini kulak cubugu ile ellemisti, keske engel olsaydim. Acaba bir zarar vermis midir ? Yoksa normal mi bebeklerde kaka kacirma? Doktora gidip sorana kadar sizlerin de dusuncesini bilmek isterim. Onceden tesekkurler