Ogretmennannee1 Başına gelen bebeği ameliyat olan var mı acaba ? Bir arkadasimin bebeği ters geldiği için kalça çıkıkligi problemi yaşıyordu . Bugün doktora gitmişler hala devam ediyor ameliyat olması gerek demiş . Başına gelen var mı acaba ?
Ogulcan Ogretmennannee1 anladım canım dedim bazıları normal doğurmak için tersde olsa tüm durumları zorluyorlar Allah şifa versin canım
Seymaay Normal doğum yaptım normal geldi ama kalça gelişim geriliği vardı 4. Aya kadar çift bez taktık sonra düzeldi