Papianneoldu Merhaba hanımlar 12 günlük bebeğim hep sıçrıyor sizde de oldu mu ? Beni korkutuyor bu durum çok sık oluyor
NinovaLemi Dis dünyaya adapte olmakta zorlanıyorlar o yüzden sicramalar oluyor. Benim bebeği 8 günlük o da ara ara sicriyor. Bebek hemsiremiz ilk doğduğu gün demişti çok hapsurur, sıçrar korkmayın diye