Herkese iyi akşamlar.Oğlum 31 haftalık 1300 kilo olarak dünyaya geldi.Şuan 7.500 gram.İlk başlarda anne sütü ve mamayla besledim.Sonra mama yemedi.Yavaş yavaş ek gıdaya geçtik artık.Pandemiden dolayı doktora gidemiyorum sizce gelişimi nasıl.Kaynanam nasıl bakıyon çocuğa çok küçük diyo.Kendi annem tam tersini söylüyo.İlk bebeğim çok bi bilgim yok açıkçası.Herşey yiyemiyo erken doğduğu için.Eşim asker ona da annesini şikayet etmek istemiyorum hep içime atıyorum.Sizden fikir almak istedim