Bebeğim 1.5 aylık. Eşimin bir akrabası sürekli ertelemiş sünnet işini şuan çocuğu 7 yaşında hala sünnet olmamış. O yüzden eşim hemen yaptıralım diyordu. Dün gittik sünneti yaptırdık. Doktor bizi rahatlattı. Hatta bizimle birlikte bekleyen bir aile 17 aylık çocuğunu getirmişler. Doktor nasıl yapacağım diye düşünüyorum şimdi dedi. Zaman geçtikçe zorlaştığını belirtti. Bizim bebeğimiz için bile büyük 20 günlük falan olması ideal dedi. Sünnet toplam 5 dakika sürdü ama onun öncesinde uyuşmasını bekledi 10 dakika boyunca. Sünnet esnasında ben de eşim de odadaydık. Bebeğimiz hiç sesini çıkarmadı sağ olsun uslu durdu 🙂 Uyuşukluk 3 saat kadar sürer dedi doktor uyuşukluk geçmeden 20 dakika önce ağrı kesici vermemizi söyledi. Ara ara da ağrı kesici verdik. Toplam ağlama süresi yarım saat falan oldu. Bu arada sünneti dikişsiz ve klipsli yaptı doktor. Karton bardakla koruyoruz bir numara büyük bez kullanıyoruz. Çok şükür bu krizi de sağ salim atlattık 🙂 Korkmayın erkenden yaptırın sünneti. Annelere cesaret vermek için açtım bu postu. 🙂