Bugun 45 gunluk oglumla dısarı cıkmak ıstedık öncesinde sadece emzırdıgım ıcın kendimi 60cc sagıp dolaba koydum. Cıkarkende yanıma aldım. Daha 3 saat olmadan cantamdan cıkardım hafif bileğimi ısırır doğukluktaydı. Bende dusnmeden verdım o saatten beri yani aksam 6 dan beri 4-5 sefer yoğurt gibi ve ekşi kusuyor. Üşütmüşmüdür midesini yoksa sütten dolayı bısemı olmustur korktum bıraz bıdaha kusarsa acile gidicem😔