Benimde 17 günlük 1 hafta önce benimde öyleydi 5 dk emiyordu ben ayaklarının altını gıdıklaya gıdıklaya zorla uyandırdım hep. Şimdi de bırakmak istemiyor. Ama 3 4 saat uyuması çok fazla benim doktorum özellikle uyardı3 saati geçmesin dedi. Kan şekeri düşermiş. Bezini falan açıncada mı uyanmıyor sizin