Canlarım biz 32 günlüğüz bebeğim dünden beri hemen hemen bir 10 saat yatmıyor göhsümü emiyor biraz emdikten sonra basını salıyor kendini geri atıyor sonra tekrar tutuyor tekrar öyle yapıyor ama bunu belli saatlerde yapıyorsürekli yapmıyor yani ilk defa biraz çağ kaşığının yarısıyla calpol verdim ilk defa verdim bilmiyorum doğru mu yaptım ama ne yapmalıyım başına böyle birsey gelen varmı acaba bir sıkıntısı mı var