İyi akşamlar güzel anneler . Kızım 17 aylık. 3 gündür sol gözü sürekli çapaklanıyor ve yaş akıyor . Neden oldu hiç anlayamadım geçmezse doktoruna götürücem ama bilemedim çocuk doktoruna götürmektense göz doktoruna mı gitsek acaba . Başına gelen oldu mu hiç neler yapabilirim . Bilgisi olan varsa yardımcı olsun lütfen 🙏🌼