Nezihayzcgl bu modelden aynen bende de var. Evin küçük isyankar çocuğu. Hayır ben hapmiycam,ben gelmiycem,giymicem ve daha sayamadığım bir sürü şey. Bu aralar kendini bizlere ispat etme çabasına girdiler. Hele birde konuşuyorsa(benimki hiç susmuyor) işin daha zor,ben bazen oğlum kurban olayım azıcık susta motorun soğusun diyorum 🤣 Bu kadar sakin konustuguma bakma,evde kavga gürültü,dur sus havada uçuyor 🤣 geçici bir dönem olduğunu düşünmek istiyorum ☺