Gencbiranne1 Ben 8 ay önce sezeryan oldum hala göbek çevremde anlamadığım bir his var dokunuyorum başka deriye dokunur gibi oluyorum uyuz oluyorum tuhaf oluyorum acaba neden böyle narkozun etkisi hala orda kaldığı içinmi🤷♀️🤔
JackDaniels Gencbiranne1 Hayır ameliyat kesisi yapılırken periferik sinir hücreleride kesiliyor. Bu sebeple hissiszlik her ameliyat yerinde olur😊
babyandmomwolf Gencbiranne1 bende de aynı durum var. Ne zaman geçer bir bilgim yok ama ameliyat kesisinden kaynaklanan bir durum.
Hilalsuvat Gencbiranne1 sadece deriyi değil sinir bağları da kesildiği için hissizleşiyor. Benim kız 17 aylık şuan hissediyorum ben artık. Tam olarak ne zaman geçtiğini bilmiyorum ama farketmemişim😁😁
JackDaniels Gencbiranne1 Evet çok iğrenç bi his ya😂 Benimde 9 ay olacak göbek deliğimden aşağısını hissetmiyorum sanki bi başkasına dokunuyormuş gibiyim😅
babyandmomwolf Gencbiranne1 bencede öyle gerçekten başlarda çok garipsedim. Kendi vücudumda bir yer ama sanki başka bir yere dokunuyor gibi. 🤷♀️ Napalım bebişlerimiz iyi ve sağlıklı olsunlar da bunlar da anneliğin zorluklarından en basiti diyorum artık 🤷♀️😊
Gencbiranne1 babyandmomwolf tabiki orası öyle ama dokundummu garip geliyo söküp atmak istiyorum 🤦♂️😂
1aliyeee Gencbiranne1 inşallah ben normal dogum yaptım bilmiyorum ama kuzenim 2 ay oldu sezeryanla dogum yapali hissizlikten bahsetti o da