Orası dikiş bitiminin olduğu yer öyle şişik evet çirkin duruyor sanki geçmeyecek gibi benimde ilk zamanlar öyleydi yeni doğum yapmışsın sonuçta şuan bile orda fazlalık var gibi 5 ay oldu doğum yapalı aylar sonra tam düzelir gibi geliyor ama su toplamış gibi sanki yanlış görmediysem orasını bilmiyorum işte doktora görün