merhabalar. oğlum 10.5 aylık doğduğundan beri hipp combiotic kullanıyoruz. fakat fiyatlar arttıkça çok zorlamaya başladı bizi.
bebeğim sadece geceleri iki kez mama alıyor ama buna rağmen 10 günü bulmadan mama bitiyor.
ben de daha uygun fiyatlı hipp standartlarında bir mama arayışındayım sizlere de sormak istedim.
tadını sever mi, rahatsız eder mi elbette bilemiyorum ama en azından denemek istiyorum.