Esra1202 teşekkür ederim yanıtlarınız için, gazlı bi bebek degil rahat çıkarıyor, benim bu yaşımda çocukluğumdan kalma uyur gezerligim var, uyku terörü de uyku ile uyanıklık arasi bi halmis sanirim, onda da mi olacak acaba diye düşündüm. 1 2 dk boyunca çığlık atıyor tam uyanana kadar, sanki canini yakiyorlarmis gibi