Merhaba. Ben bebeğim emmediği için sütümü sağarak veriyorum. 3 saatte 1 15er dakika sağıyorum 250 ml çıkıyordu.2 hafta misafirlik felan derken düzensiz sağdım. Bugun her sağımda 90 100 ml çıkıyor. 2 saatte bir sağmaya başladım daha sık sağayım tekrar artsın diye. Sizce eskiye döner miyim çok üzülüyorum 😪