Yaylanuray61 benim kaynanam sar diye ısrar edip durdu ama ben asla sarmadım. Çünkü annemde istemedi. Erkek çocuğunu omuzdan sararsan omuzları dar olurmuş kalıpsız dururmuş omuzları genişleyemezmış . Mesela şey gibi. Bebekleri bazı kişiler doğduğunda burnu toplu olsun diye sıkıp dururlar ya ona benzettim. Bende o yüzden sarmadım ne kadar doğrudur bilmiyorum. Yapsaydım yarı kundak yapardım ama omzu sönük durur dye yapmadım. İyiki de yapmamışım omuzları kalıplı duruyor maşallah oğlişime🧿🤲🏻 Ayrıca tüm kundakta alt tarafı sıkı sararsanız kalça çıkıklığı riski var. Suriyeliler sürekli bebekleri alt tarafı sıkı yaparmış sürekli hastaneye geliyorlar kalça çıkıklığına