Karacaburcu Kızlar sezeryan doğumdan ne kadar sonra bikini bölgesi ağdası yaptırdınız? Bide herhangi bi sıkıntı oldu mu?
alinaannee Karacaburcu sezeryanla bikini bölgesi etkisi var mı ki 🤓 bilmediğim için sordum normal Doğum sonrası kırkım çıkınca yaptırdım
2prematureannesi Karacaburcu ben hemen yaptırmadım doğum sonrası kanama bittikten sonra sonra yaptırdım
Bir_prens_bir_prenses Karacaburcu normalde de cesaret edemezdim ağdaya şimdi hiç edemem herhalde 😀 jiletle alırken bile korka korka aldım yapıştırmanın altlarını felan
Ttugbaa Karacaburcu valla 2 ay sonra yaptırdım cesaret edemedim bekledim 2 ay bsey olmuyo can acıtıyo dikiş üstü