[silindi] Günaydın. Hayır korkmayın geç kalmış falan değilsiniz. Bunların dereceleri var kimi tam sünnetli doğuyor gerek kalmıyor sünnete sanırım sizinki öyle. Ben oğlum ilk doğduğunda altını değiştirirken pipi de bir anormallik fark ettim ama anlayamadım tabi sonra doktor kontrole geliyor ya doğumdan sonra o söyledi. Siz yinede içiniz rahat etsin diye görüşün isterseniz ama çocuk doktoruna gitsenizde olur teşhis için ürologa gerek yok bence şimdilik