Mirmersem21 Kızlar oğlum daha 3 aylık grip oldu benden bulaştı sanırım biraz ateşi var ara ara hapşırıyor ve öksürüyor yarın hastaneye götürecem ama ateşinin fazla olmaması için ateş düşürücü verebilirmiyim bi zararı olur mu bilenler lütfen açıklasın🙏
Engzlvt Mirmersem21 calpol varsa ver canm bizimki de öyleydi doktora gitti bide öksürük şurubu falan verdi iyiyiz çok şükür şimdi