Gamze-Der Merhaba arkadaslar, alerjik bebeklerinizde alerjik gidayi kestikten ne kadar sonra belirtiler ozellikle kakada kan kayboldu? 10 gündür sut ve sut ürünleri diyetini kaçaksız yapiyorum fakat hala kan görüyorum bezinde zaman zaman
Meyvebicagi Gamze-Der 1 aya kendine gelir diyenler de var. Bizim 1 haftaya kendine geldi. Belki başka birşeye daha alerjisi vardır. Bir de ambalajlı gıdalarda bildiğiniz bilmediğiniz her şeyin içeriğine bakıyorsunuz değil mi?
Mcan Gamze-Der uzun süre takip etmeniz gerekiyor ancak süt ürününe dair en ufak bişey tüketmediğinzden ve alerjinin sadece sütten olduğuna emin olmalısınız. Mesela çikolata yaş pasta gibi şeylerde de süt var bunun gibi
Gamze-Der Meyvebicagi her seye o kadar ince ince bakıyorum ki anlatamam size… paketli gıdalarin icindekiler ve alerjemler kismina, zaten disardan yrmrk yemiyorum ekmekte sut vardir ya da sütle marine edilmis et tavuktur belki diye, pasts borek çörek yok…
Gamze-Der Meyvebicagi kan testi yapıldı bir alerji tespit edilmedi ama kan testleri sağlıklı sonuc vermiyormuş bebeklerde. Sizin nelere alerji vwrdi ve nasil tespit ettiniz
Gamze-Der Mcan inanın bu dediklerinizin hiçbirini tüketmiyorum. O kadsr inceliyorum ki her seyi. Acabs baska bir seye dahs ki alerjisi var diye düşünüyorum
Meyvebicagi Gamze-Der belirtileri birebir uyuyordu yüzde kızarıklık yoktu sadece ama aylar geçtikçe popoda pişik olarak kendini belli etti. Ben buradan postları okuyarak araştırarak anladım çok zor zamanlar geçirdik sadece kaka değil huzursuzluk uykusuzluk ağlama krizleri vs. Artık tam tükendiğim noktada anladım ve önlem aldım. Size bir uygulama önerebilirim ben hem etiket okuyorum hem o uygulamadan bakıyorum.
Mcan Gamze-Der belkide bemde meseka sadece süt ürünleri olarak biliyordum 2 aylıkken öğrendim ancak 6. Aya kadar egzamaları geçmedi mukuslu kaka düzeldi ever ama yanaklarında kızarıklık geçmedi bi türlü snra ek gıdaya geçince öğrendim ki dana eti ve yumurtaya da varmış ben yediğim için benden geçiyormuş yani sizde deneye deneye bulabilirsiniz. Bazı bebeklerin susam domates gluten aklıma gelmeyen birçok şey daha çnkü bende çok çektim bu konuda çok kez yazdım burda annelere alerjik bebek çok zor hele de ek gıda döneminde dahada zor yumurtasız sütsüz. Bazı bebeklerin 9.ayda geçiyor çoğu alerji bizim malesef uzuun sürdü şuan bebeğim 13 aylık daha yeni başladım yavaş yavaş ama yumurta hala kızarıklık yapıyor mesela ufak tefek olduğu için o kızarmalar doktorumuz sorun olmaz onlardan dedi