Raniaknsz Hanımlar hangi mamayı kullanıyorsunuz ben oğluma aptamil kullandım ağır geldi kabız oldu bebelac gold kullanıyorum şuan gaz yapmıyor ama sanırım doyurucu değil en fazla 1buçuk 2 saat sonra acıkıyor hangi mamayı önerirsiniz ? 🥲
Mgun20 Raniaknsz bu çok değişiyor ya kendiniz deneyerek bulmanız lazım mesela ben aptamille başladım gaz yaptığını düşündüm smaya geçtim kusmaktan mahvoldu yavrum asla kabul etmedi tekrar aptamile geçtim mecbur
Raniaknsz Saafie sma gaz yaptı mı peki her bebek farklıdır tabi ama gaz sorunumuz gitmişken yeniden başlamasından korkuyorum
Raniaknsz Saafie doğduğu zaman kullanmıştım kısa bir süre daha sonra kullanmadım teşekkür ederim canım
Frhnylmz Mgun20 biz de aynı olduk aptamil kullandık kabız oldu sma kullandık kusmamtan helak oldu tekrar Aptamil kullanıyoruz
Raniaknsz Sarem37 aynen baktım bende az önce şuan sadece mama kullanıyoruz 1 ay sonra ek gıdaya geçicez daha az kullanılır maliyeti fazla gelmez eğer iyiyse alıcam mecbur 🥲 çok teşekkür ederim ☺️