mihranelamm en doğrusunu yaparsınız çünkü bazıları 3. Kişilerin etkisinde kalıyor..sütünün tadı bozuk , sütün bebeği beslemiyor, bebek aç kalıyor mama ver diyen çok oluyor .. anneler çaresiz mamayı veriyor bi bakıyorlar ki bebek mışıl mışıl uyuyor.. bilmiyorlar ki bebegin bağırsakları hazır değil ağır geliyor ona sindiremediği için uyuyor ..siz düşmeyin bu hataya diye söyledim.. atak haftaları zor geçiyor ben de baya zorlandım hâlâ da zorlaniyorum 😊 neyse ki atak haftasının varlığını öğrendim de her ağlama krizinde hastane yolunu tutmuyorum.. sessiz sakin bebeğim 2 saat kesintisiz ağlayınca ben de bi şok olmuştum bi yeri mi acıyor diye ama bu haftalarda bu normalmiş..saatlerce emen bebek memeyi almadı bir türlü.. söylediğim gibi başta sakinleşsin diye dışarıyı izledik , olmadi babasina verdim kapının önüne çıktılar hem ben sakinlestim nefes aldım, o da olmadi ayakta emzirdim , oda olmadi plates topunda zıplayarak emzirdim ki çoğu zaman dışarıyı izleyip sakinlestikten sonra emdi ..zaten farklı emzirme metodlarını saymıyorum 😊 yatarak emzirdim onun da faydasını gördüm .. geçecek bu günler merak etmeyin .. sağlıkla büyütün yavrunuzu..iyi günler dilerim