Kızımın boğazında elma kaldı sırtına vurdum manevra yaptım miğdesine bastırım hala yok gelmedi en son parmağımı soktum büyük bi parça elma çıktı. Sonra kan geldi boğazından ki boğazını yırtmışım muhtemelen çünkü doktoru aradıl ve öyle dedi. Geçmezse getirin dedi ama geçti şükür 🙏 Çok kötü dakikalardı 😔