Gamze0707 sarılık riski yoksa ve gelişimi iyiyse 2 saate bir emzir. Doktorum sürekli emzirirken gazına gaz katarsın kısır döngüye girersiniz demişti. Aç olduğu için emmiyor rahatladığı için emiyor dedi. Gerçekten de öyle. Bebeğim kolik değil ama sancı bir geldimi gitmek bilmiyor, memede rahatlıyor ama bu sefer o gazın üzerine başka gazlar gazlar birikiyor. Beyaz gürültü dinletmeyi dene. Pışpışla sakin kalmaya çalış. Karnına sıcak bi torba koyabilirsin