Hayat55 benim bebeğimde öyleydi, ama geceleri iyi uyuyordu. Hiç uyanmıyor. Uyanınca 1 saat sonra geri yatırıyorum. İlk günler uyumadı tabi sürekli ayağımda sallayarak uyuttum 1 saat. sonra alıştı. Uyku uykunun mayasıdır derler. Gündüz 4 uyku yapmalı. Birini atlayınca kalan 3 ü de gidiyo.