Arkadaşlar bebeğim 13aylık oldu emzirmeyi bırakmayı düşünüyorum artık herşeyi yiyebilen biri değişim vitamin değerlerim düşüyor serum takılıyor ve bir çocuk daha düşünüyorum yaşları yakın olsun istiyorum bir yandanda vicdanen kötü hissediyorum istediğinde verememek çok zor nasıl kestiniz daha sonra anne sütü yerine ne içirdiniz