Elifbese27 nurus91 30 gün önce doğum yaptım, 2 gün oldu adet olalı çok aşırı kanamam var hasta bezi bile korumuyor büyük pıhtılar geliyor. Zaten kansızlığım var yüzüm falan bembeyaz oldu hastaneye de gittim ama sadece parol yazdılar birşey yapamayız dediler yarın polikliniğe gitmemi söylediler :(