badeem42 Kızlar bebeğim 3 aylık ben gribim ıhlamur içiyorum oda yakalandı çok öksürüyo doktora götürdük ama öksüreği kesilmezse getirin dedi yarın götürcez , içtiğim ıhlamurdan bi çay kaşığı versem işe yarar mı ki
anayimbennana badeem42 bende verdim üç dört aylıktı pek işe yaramadı ama sorunda olmadı canım 1-2 çay kaşığı verebilirsin
TinkyWinky badeem42 3 aylık bebeğe verilmez.Kendi sütünüzden geçer bebeğe.En az 6 aylık olması gerek.
F-Betul badeem42 Bitki çayları 2. Yaşına kadar verilmiyor 2 yaştan sonra da sadece belli bitkiler veriliyor diye biliyorum.