Merhaba anneler
Bebeğim 3 aylık anne sütü +mama veriyordum. Sütüm az olduğu için hep mama verdim doğduğun’dan beri. Yaklaşık 3 buçuk haftadır biberon’la mama kabul etmiyor. Kaşıkla yarısını dışarıya çıkarıyor,yerken yatmaktan sıkılıp ağlıyor. Bu 3 buçuk hafta hep emzirdim. Sadece gece derin uykusun da 60 cc mama verebildim. Ve 2 haftada sadece 200 gr almış... Ne önerirsiniz bana nasıl bir yol izlemeliyim ?