Ademinee Kızlar biraz konu dışı ama yüzündeki tüyleri çakmakla yakan var mı bugün bi arkadaşım çok az çıkıyor artık deyince denemek istiyorum aslında ama sizlerden yapan var mı
GmzSnn Ademinee aslaaaaa böyle birşeyi yapmayınnn arkadaşınızada söyleyin saçmalamasın 😒 yüzdeki kıl yakılırmı daha neler
endegerlimoglumm Ademinee deneme canim olur mu öyle sey. akla mantiga uygun olsa zaten heryeri cakmakla alirdik 😃
Ahmetkuzusu Sakın denemeyin, yıllar önce kolumda denedim. Sarı incecik yok dencek kadar az bi tüy tabakası varken şimdi 3-4 ayda bir kollarımı aldırıyorum malesef :) aynı şeyi göğüs bölgesinde de denemiş biriyim ayrıca🤦🏻♀️🤦🏻♀️