Canım anneler gecen gün doktora genel kontrole gittik bebeğim 3 aylık boyu 64cm fakat kilosı 5.600 2 aylıkken kilosu 5.300 dü ozman doktorumuz gelişimi önde kilo alımı cok iyi demişti fakat bu gittiğimizde sadece 300 gram almış bu sefer az kilo aldı dedi cok iyi beslen iyi dinlen eger öbür ayda kilo alımı az olursa mamaya başlayacağız dedi bestlak damla humana çay ne bulursam aldık az öncede tek gögüsümden 30 cc süt cıktı bebeğimi artık saat başı emziriyorum sütümün artması için baska ne yapmam gerekiyor bu durum morelimi cok bozdu sürekli bebeğim aç mı diye düşünüyorum