ozi 3 gün önce 3.sezeryanımı oldum Elhamdulillah. Herşey çok kolay ve rahat geçti.Ama şu iki gündür gaz mı yoksa rahim kasılmasımı bilemediğim bir ağrı var, vajinanın alt tarafında. Sizde de olmuşmuydu? Var mı buna bir çözümünüz?