Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 3 ay 14 günlük doğduğu günden bu yana sol gözünde akıntı oluyor doktora götürdük fakat geçmedi damla kullandık ve masaj yapmam gerektiği söylendi sizinde başınıza böyle birşey geldi mi ne yapabilirim teşekkür ederim şimdiden